Реферат Діалог (реферат)


СкачатиСкачать (DOC|ZIP):
Діалог (реферат)(№1)Настільки, наскільки це робиться в розповіді, нема

В оповіді може входити розгорнутий діалог: „Шматочок пирога”. І.Багмута, „Лечинка” В.Носаля. У таких випадках читець, ставши на місце оповідача, знижує характерність мови дійових осіб (настільки, наскільки це робиться в розповіді, немає потреби), за рахунок зростання характерності мови оповідача. Відтворювати індивідуальні риси мови дійових осіб.

Настільки, наскільки це робиться в розповіді, немає потреби. Завдання читця не індивідуалізувати їх, а оповідати з яскраво вираженим ставленням до них: їх думок, намірів. Настроїв, вчинків, переживань тощо. Таким чином, для експресії розповіді першорядне значення має мова оповідача, другорядне – мова дійових осіб: для експресії розповіді мова авторська і мова дійових осіб мають однаково важливе значення.

Діалог у казці є одним із важливих засобів типізації дійових осіб. Слухаючи висловлювання персонажів твору, літи повинні давати їм свою характеристику, визначати своє ставлення до них: схвалювати чи засуджувати.

Діалог у казці може буди поданий у формі ритмічної прози або пісеньки. Цей ефективний художній прийом виконує важливу естетичну роль у загальному змісті твору: не тільки ???????? слухача, а й розкриває певний намір героя чи його душевний стан. У казці „Кривенька качечка” табунець каченят, пролітаючи над подвір’ям діда і баби, побачив свою подружку і заспівав:

Он де наша іва,

Он де наша діва,

На метеному дворці,

На тесаному стовпці,

Кілочка шумить,

Веретенце дзвенить,

Скиньмо по пір’ячку,

Нехай летить з нами.

А дівчина їх відповідає:

Не полечу з вами:

Як була я в лужку,

Виломила ніжку,

А ви поминули,

Мене покинули!

Зміст пісень за загальним контекстом, потребує інтонацій та їх відтінків, які б у пісні каченят передавали радісне оповіщення й запрошення, а в пісні дівчини – запрошення відмову з почуттям кривди й осуду. Очевидно, й темп у пісні каченят буде дещо пришвидшений, підсилений, а в пісні дівчини – сповільнений, послаблений.

Щоб не порушити під час читання байки специфіки її як жанру, слід, по-перше, не забувати що байка – це так званий вільний вірш, тобто з різною кількістю стоп у віршованих рядках і атрофічною будовою, і потребує дотримання в кінці кожного віршованого рядка відповідних пауз; по-перше, основний тон виконання повинен бути природний, переконливий і не сумний, оскільки зображення в байці подається у формі розповіді з наявністю розгорнутого діалогу. По-третє, обов’язково треба врахувати слова автора і мову алегоричних образів.

Практичні завдання з теми „Пауза” для 1-го класу

1. Прочитайте синтаксичні паузи з уривків українських казок та вірша.

Зустрілися вовк і собака. Собака питає:

- Чи ти, / брате, / живеш? (Вовк та собака)

- А прийду, / журавлику, прийду, / лебедику! (Лисичка та журавель)

- Галю, / Петрику, / Кіндрате, / годі, / ледарів/, вам спати! / -

І побігли до санчат Галя, Петрик і Кіндрат. (М.Рильський)

2. Найти логічну паузу з уривка оповідання.

- А / як / раз не підеш /, то й у Петрівку не йди / і / своїх діток не веди /, не морозь нам ні жита /, ні пшениці /, ніякої пашниці /, ні врожаїв старих /, ні погоничів малих! /

3. Знайди психологічні паузи. До якого різновиду вони відносяться? Прочитай згідно вимог до пауз.

- Агов, / не поспішай! // Куди тобі /, малому в дорогу невідому! (Т.Коломієць)

4. Прочитайте віршовий уривок з паузами.

Коли риби виростають, /

Добре плавають в воді, /

Птахи високо літають, /

Звірі бродять по землі. /// (В.Фетисов)

5. Прочитаючи фізіологічні паузи, передайте стан.

- Охо-хо... Якби-то була така чарівна комора, /

щоб усіх на світі годувала! / (Г.Денченко)

- Ох, / і зголоднів я! / - пищить Круть.


СкачатиСкачати:Діалог (реферат)(№1)Настільки, наскільки це робиться в розповіді, нема


Схожі реферати:
  • Особливості кредитування малого і середнього бізнесу в Україні
  • Володимир Маяковський (реферат)
  • Міжнародна валютна система (курсова)
  • Новаторство Генрiха Iбсена-драматурга Найвидатнiший норвезький письменник ХIХ столiття, славетний реформатор театру Генр
  • Раціональне використання та охорона повітряного басейну 1.Забруднення атмосферного повітря, його види та шкода: 1.1.прир
  • Praesens indicativi activi et passivi. Praesens conjunctivi activi et passive (реферат)
  • Фосфати і фосфатні добрива (заняття)
  • Теоретичні аспекти формування системи управління економічними ризиками підприємств Основна мета управління ризиками у сучасн
  • Еволюція народних уявлень про долю і бога в українських та англійських пареміях   Доля у фольклорі, за влучним метафорич
  • Теорії міжнародної міграції робочої сили План 1.Суть та причини міжнародної міграції робочої сили. 2. Етапи розвитку між




  • Скористайтеся пошуком:
    Loading

    Пошук :

    0.122115