Реферат Основні принципи догляду за хворими дітьми (реферат)


СкачатиСкачать (DOC|ZIP):
Основні принципи догляду за хворими дітьми (реферат)

Реферат на тему:

ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ

ДОГЛЯДУ

ЗА ХВОРИМИ ДІТЬМИ

ДОГЛЯД ЗА ШКІРОЮ

Гігієнічні ванни чи душ проводять дітям старшого віку щоденно, дітям від 3 до 7 р. – 2-3 р. в тиждень і дітям до 3 р. щоденно (t води – 35-37оС). Для миття використовується дитяче мило. Не можна використовувати шампуні (може бути алергія. Миття проводять з допомогою індивідуальної мочалки чи фланелевої рукавички. Для догляду за шкірою важкохворих користуються обтиранням спиртом, тройним одеколоном.

Дитину перших років життя щоденно вмивають, а діти старшого віку вмиваються самостійно. Один раз в тиждень миють голову з милом. Після миття голови волосся просушують полотенцем.

Вуха протирають вологим рушничком. Не можна чистити вуха з допомогою твердих предметів (шпильок). Туалет зовнішнього слухового проходу здійснюється з допомогою марлевих чи ватних тампонів, а при утворенні в ньому сірчаних пробок викликають лікаря – отоларинголога.

Під час вмивання старанно промиваються водою очі. При попаданні в них пилвих частинок видалення їх проводиться рухами від зовнішнього кута ока до внутрішнього.

Перед їдою хворі діти миють руки з милом. Два рази в тиждень м/с провіряє стан нігтів. Довгі обов’язкового підстригти.

Дівчаткам щоденно ранком і вечором проводять підмивання зовнішніх статевих органів і промежини теплою кип’яченою водою.

ДОГЛЯД ЗА ПОРОЖНИНОЮ РОТА

Догляд за порожниною рота передбачає полоскання рота після кожного прийому їжі і миття зубів два рази в день (ранком і перед сном). Полоскання краще проводити кип’яченою водою з декількома краплями зубного еліксиру.

Для миття зубів використовують зубні щітки, виготовлені із щетини, а не з синтетичного матеріалу. Зуби чистять не тільки в поперечному, а й поздовжньому (вздовж зубів) напрямі.

При такому способі чистки одночасно проводиться і масаж ясен.

Важкохворим дітям всі гігієнічні міроприємства проводяться в ліжку, максимально обережно.

ВИЗНАЧЕННЯ ХАРАКТЕРУ ПУЛЬСУ

Пульс ритмічне хвилеподібне поливання стінок артерій після кожного скорочення серця.

Місце прощупування – променева артерія трохи вище променево-зап’ясного суглоба.

Частоту і характер пульсу визначають на двох руках і обов’язково в стані спокою, коли на хворого не діють ніякі зовнішні подразники. Краще це робити під час сну. У дітей перших місяців життя пульс можна визначити на скроневій артерії; підраховуючи число пульсових хвиль на протязі 30 с і множити його на 2.

ВИЗНАЧЕННЯ ЧАСТОТИ ДИХАННЯ

Підрахунок проводиться по кількості коливань грудної клітки чи передньої стінки живота дитини в період повного спокою її на протязі 1 хв. Підрахунок проводиться шляхом прикладання долоні до передньої стінки.

ТЕРМОМЕТРІЯ

Термометрія проводиться з допомогою мед термометра, шкала якого градуйована від 34о до 41оС. Вимірювання температури проводиться в підм’язових впадинах, поперечно насухо витертих. Перед вимірюванням температури термометр дезінфікують спиртом і насухо витирають.

Термометр в підм’язевій впадині розміщують так, щоб резервуар із ртуттю доторкався до шкіри з усіх сторін.

Вимірюється температура у положенні хворого сидячи чи лежачи на протязі 8-10 хв. Результати температури записуються в температурний лист.

Не дозволяється вимірювання температуру у сплячих хворих із-за можливості, вискользнення термометра і його роздавлення.

При вимірюванні температури у прямій кишці хв. укладають на бік, а термометр, ртутний резервуар, якого змазують вазеліном вводять в анальний отвір на 2-3 см. Ягодиці притримують в зімкнутому положенні. Час вимірювання температури – 5 хв. По закінченні процедури термоментр старанно витирають і дезінфікують.

ЗБИРАННЯ МОКРОТИ

Дитині фіксують руки, частіше всього загортаючи її в пеленку, одіяло. Після цього одна людина бере дитину на руки чи кладе її на бік на стіл, а інша шпателем, вводячи його до кореня язика, викликає кашель. Виділену при кашелі мокроту збирають на стерильний тампон, який поміщають в стер. пробірку чи банку. Можна зразу після цього зробити мазок на склі. Взяту мокроту відправляють в лабораторію.

ЗБИРАННЯ БЛЮВОТНИХ МАС

Лабораторне дослідження блювотних мас проводять зразу після їх збирання. Так як швидко змінюється їх склад при зберіганні. Матеріал збирають в банку з широким горлом ємністю не менше 1 л. Перед тим, як відправити блювотні маси в лабораторію, медсестра глядач їх оглядаючи звертаючи увагу на наявність крові.

ЗБИРАННЯ СЕЧІ

Перед збиранням сечі дітей підмивають. У хлопчиків грудного віку сечу збирають з допомогою добре вимитої і висушеної товстостінної пробірки, прикріпленої до тіла полосками мірного пластиру, а у дівчат – з допомогою широкогорлої колби. У дітей старшого віку – в нічні горшки. М/с спостерігає за кількістю сечовипусканні на добу, в нічний час і в день, а по призначенню лікаря враховує об’єм сечі, виділеної вдень, вночі і на протязі доби.

В лабораторію відправляють свіжу сечу.

Довгий об’єм виділеної сечі проводиться з допомогою градуйованої чашки чи мензурки.

ЗБИРАННЯ КАЛУ

Збирання калу здійснюється у дітей з метою виявлення яєць глистів, визначення степені перетравлення і засвоєння їжі, наявність патологічних ознак.

У дітей грудного віку кусочки калу беруть з пеленки, а більш старших кал збирають в нічні горшки чи спеціальну посудину. Для лабораторного дослідження кал необхідно брати із різних місць фекальних мас. Зібраний матеріал посилають в лабораторію обов’язково в добре вимитій і просушеній скляній посудині.

Для бактеріологічних досліджень використовують стерильну посудину.


СкачатиСкачати:Основні принципи догляду за хворими дітьми (реферат)


Схожі реферати:
  • Ербісол у лікуванні захворювань центральної і периферичної нервової системи(реферат)
  • Умови розвитку української мови у ХІХ – ХХ століттях (реферат)
  • ВИДИ ПРИЙОМІВ ГОСТЕЙ Тепер, коли ми розповіли про деякі таємниці Aречного спілкування, запропонували деякі моделі взаємовідносин, які мають місце в спілкуванні діловому та повсякденному, д
  • Будова і склад біосфери, ноосфера, роль В.І. Вернадського у вивченні біосфери та ноосфери План Будова і склад біосфери.
  • РЕФЕРАТ на тему: “Аграрна політика. Фінанси в сучасних умовах та особливість відтворення в аграрному секторі економіки”
  • Проблеми економічної безпеки України: міжнародний аспект Зміст
  • Предмет і завдання курсу Грошово-кредитні системи зарубіжних країн Зміст 1. Предмет і завдання курсу 2. Банківська система 3. Загальне п
  • Касові операції в Україні (курсова)
  • Банківська система США, Великобританії, Німеччини (реферат)




  • Скористайтеся пошуком:
    Loading

    Пошук :

    0.029559