Реферат Посадова інструкція маркетолога (реферат)


СкачатиСкачать (DOC|ZIP):
Посадова інструкція маркетолога (реферат)

Посадова інструкція маркетолога

I. Загальні положення

1. Маркетолог здійснює дослідження кон'юнктури ринку, платоспроможного попиту на продукцію підприємства, прогноз продажів, цін, діяльності конкурентів, розробку пропозицій по удосконалюванню методів конкурентної боротьби.

2. Маркетолог підпорядковується безпосередньо начальнику відділу маркетингу.

3. Маркетолог повинний мати вище інженерно-економічне або технічне утворення.

4. Маркетолог повинний знати:

• законодавчо-нормативні акти України;

• методичні матеріали по дослідженню ринку збуту і попиту на продукцію;

• економічні і технічні показники що випускається продукції;

• перспективи розвитку підприємства;

• основи організації виробництва, праці і керування;

• норми виробничої санітарії, охорони праці, техніки безпеки і протипожежного захисту;

• порядок розробки планів виробництва і реалізації продукції.

5. Маркетолог керується у своїй роботі чинним законодавством України, наказами і розпорядженнями директора підприємства, Положенням про відділ маркетингу, розпорядженням його начальника і дійсною посадовою інструкцією. .

II. Обов'язки

1. Аналіз і прогнозування основних конъюнктуроутворюючих факторів потенційних ринків збуту випускаємої підприємством продукції:

• комерційно-економічних, включаючи економічну ситуацію і фінансовий стан потенційних покупців, реальний платоспроможний попит на що випускається продукцію і співвідношення попиту і пропозиції на конкурентні види продукції,

• обсягів постачання і якості конкуруючої продукції, її переваг і хиб у порівнянні з продукцією даного підприємства;

• наявності нових ринків збуту і нових споживачів що випускається підприємством продукції.

2. Дослідження споживчих властивостей виробленої продукції і збір інформації про задоволеність ними покупців.

3. Виявлення передових тенденцій у світовому виробництві продукції по профілі підприємства.

4. Вивчення попиту на що випускається продукцію на основі збору заявок про потребу в розроблювальній і виробленій продукції, даних статистичної звітності, використання особистих інтерв'ю, опитуванння по телефоні, розсилання анкет. Аналіз і систематизація отриманих даних і підготування їх для опрацювання на електронно-обчислювальній техніка.

5. Виявлення системи взаємозв'язків між різноманітними чинниками, що впливають на стан ринку й обсяг продажів.

6. Аналіз конкурентноздатності продукції підприємства, зіставлення споживчих властивостей, ціни, витрат виробництва з аналогічними показниками конкуруючої продукції, що випускається іншими підприємствами й іншими країнами.

7. Розробка на основі вивчення кон'юнктури і ємності ринку прогнозів по платоспроможному попиті на нову і що випускається продукцію.

8. Розробка короткострокової (1-2 року), середньострокової (до 5 років) і довгострокової (до 10-15 років) стратегії маркетингу з урахуванням потреб виробництва, ємності ринку, що змінюється платоспроможного попиту, проникнення на нові ринки збуту, досягнень науково-технічного прогресу, конкуренції.

9. Розрахунок ємності ринку для продукції підприємства.

10. Координація й узгодження дій усіх відділів підприємства у виробітку єдиного комерційної політики.

11. Збір, систематизація й аналіз усієї комерційно-економічної інформації з кон'юнктури потенційних ринків збуту продукції підприємства. Створення інформаційно-статистичного банки даних по маркетингу, включаючи дані за заявками на постановку продукції, її виробництву, наявності запасів. Використання цих даних для прискорення збуту продукції.

12. Визначення географічного розміщення потенційних споживачів.

13. Визначення питомої ваги продукції основних конкурентів у загальному обсязі збуту на даному ринку.

14. Дослідження структури, складу й організації роботи збутової мережі, що обслуговує даний ринок.

15. Вивчення рівня фірмової торгівлі і її впливи на збут продукції підприємства.

16. Організація зворотної зв'язок із споживачами. Вивчення думки споживачів по поліпшенню що випускається продукції і притягнення для цього позаштатних співробітників. Аналіз рекламацій і їхнього впливи на збут продукції. Розробка за результатами вивчення думки споживачів і аналізу рекламацій, пропозицій по підвищенню якості.

17. Аналіз методів розгляду і задоволення претензій і рекламацій, що надійшли від споживачів, і здійснення контролю за їхнім повним задоволенням у встановлені терміни.

18. Планування провідин споживачів робітниками відділу маркетингу. Здійснення безпосередніх контактів із споживачами продукції.

19. Аналіз мотивів визначеного відношення споживачів до пропонуємої їм продукції.

20. Аналіз сильних і слабких сторін конкуруючої продукції.

21. Розробка разом із менеджерами по рекламі і стимулюванню збуту стратегії реклами по кожному виді продукції.

22. Аналіз організації оптової торгівлі, збутової мережі, вибір найбільше оптимальних по тривалості, вартості і технічної оснащеності каналів реалізації продукції підприємства. Оцінка ефективності роботи збутової мережі.


СкачатиСкачати:Посадова інструкція маркетолога (реферат)


Схожі реферати:
  • РЕФЕРАТ на тему: Спорт, дружба, мир Спорт, особливо міжнародні його форми світові чемпіонати, першості, олімпіади несуть не тільки
  • Місцеві державні адміністрації та органи місцевого самоврядування: взаємодія і розмежування повноважень. Конституція України закр
  • Сузір'я Близнюки
  • Медична допомога в умовах автономного існування Як зазначалося, у будь-якому аварійному запасі повинна бути медична аптечка з мінімальним запасо
  • Біографія Піфагора – видатного математика та вченого (реферат)
  • Реструктуризація та санація (фінансове оздоровлення) підприємств і організацій (реферат)
  • Свято Івана Купала (для дітей шкільного віку) Лунає українська мелодія, ведуча виходить на сцену, розпо
  • ІКІТ:Технологія програмування. Техніко економічні характеристики серверів корпоративних мереж на основі RISC - процесорів) (курсова)
  • The phonem's theory (реферат)
  • Облік орендних операцій




  • Скористайтеся пошуком:
    Loading

    Пошук :

    0.039485