Реферат Розробка комплексу маркетингу фірми (курсова)


СкачатиСкачать (DOC|ZIP):
Розробка комплексу маркетингу фірми (курсова)

КУРСОВА РОБОТА

з маркетингу

на тему:

Розробка комплексу маркетингу фірми

ЗМІСТ

Вступ

1. Аналіз ринкових можливостей і вибір цільових елементів.

2. Розроблення товару.

3. Ціноутворення.

4. Організація збуту продукції.

5. Комунікаційна політика.

Висновки.

Список використаної літератури.

ВСТУП

У курсовій роботі маємо можливість на практиці прийняття рішення у діяльності підприємства по найважливіших елементах маркетингу тобто так званих Р: продукт, ціна, місце збуту, просування.

Для виконання даної курсової роботи необхідно створити фірму, обрати вид діяльності та вид товару. Визначальним фактором фірми є виробництва. Споживачі надають перевагу дешевшим і доступним для придбання товаром. Висока ефективність виробництва дає змогу підтримувати низькі витрати а таким чином забезпечування низькі ціни.

Пріоритет надається товарові. Такий підхід виникає тоді, коли для покупця низька ціна не є важливим аргументом. Він готовий платити будь-яку суму за високу якість.

В концепцію маркетингу входять потреби споживачів які потрібно задовольняти краще ніж це роблять конкуренти. Гарантія тоді – коли є високий рівень платоспроможності покупців.

Ми повинні сформулювати місію підприємства, тобто основну ціль, чітко виражену причину існування підприємства. Місія повинна вказувати на сферу діяльності підприємства. А також займатися такими питаннями: яким є підприємство, хто є клієнтами підприємства, що для них найголовніше.

Створена фірма “Мрія”, яка виступає виробником продукції першої необхідності для дорослих і дітей натуральних соків “Мрія” .

Фірма “Мрія” виступає як закрите акціонерне товариство, тобто засноване на власності акціонерів – працівників даної фірми.

На рахунку реалізації товарів клієнтам, ЗАТ “Мрія” – дистриб’ютори, гуртові бази та роздрібні торговці за допомогою яких товар потрапляє до кінцевих споживачів.

Для будь-якої фірми найголовнішим є рентабельність, тобто отримання максимально можливого прибутку. А для будь якого споживача головним є отримання якісного товару за доступними цінами.

1.Аналіз ринкових можливостей.

На сьогоднішній день на ринку товарів існує багато продукції, яка за своєю якістю або Іною не повністю влаштовує потреби споживачів.

Окрім вивчення поведінки споживачів, комплекси дослідження ринку передбачає аналіз ринкових можливостей, які відкриваються перед підприємством. У ході даних досліджень вивчають особливості і перспективи розвитку попиту на конкретні товари, позиції конкурентів на ринку, їх сильні і слабкі сторони, динаміку цін тощо. На основі цін інформації розробляють стратегію і тактику маркетингу.

Важливою характеристикою ринку є його місткість, під якою розуміють максимально можливий обсяг продажу певного товару протягом року, виражений і натуральних або вартісних одиницях.

Інтерес до цієї ринкової характеристики зрозумілий: підприємству важливо знати, чи буде обсяг продажу його товарів достатній для компенсації зусиль, щодо виходу на цей ринок.

Використовують різні методи:

  • методи ланцюгових підстановок, найчастіше використовують, коли фірма виходить на ринок з новим товаром. Місткість ринку визначають за формулою.

М= n . П . Ц,

Де n – кількість потенційних покупців даного товару;

П – кількість покупок зроблених середнім покупцем;

Ц – середня ціна одиниці товару.

На ринку товарів продуктового призначення. Якщо споживачів небагато і кожен з них може укласти договір на велику поставку для визначення місткості ринку використовують метод сумування ринків.

  • якщо на ринку представлені аналогічні товари декількох виробників, кожен з них у межах загальної місткості ринку має свою ринкову частку, яку визначають за формулою.

Ri = (Oi/M).100 %,

Де Ri – частка ринку і-го підприємця;

Оі – обсяг збуту і-го підприємства за рік;

М – місткість ринку даного товару.

Попит на більшість товарів, який визначає місткість ринку, характеризується нестабільністю. Тому кожне підприємство прагне мати правильний прогноз попиту на свій товар, який є важливим фактором діяльності на ринку.

Прогнозування попиту і збуту товару роблять за допомогою різних методів, до яких належать:

- опитування намірів покупців;


СкачатиСкачати:Розробка комплексу маркетингу фірми (курсова)


Схожі реферати:
  • ј ЅВЇАЙё№ДЅЇИЙЖ№ "ЭmЫ/puЦаЭsЬЭnЫ/1261178/ЭmХЫЩ001.ЮpЫ" Р* Б№Ж"№єГЖБAИЅВ№И јј Реферат натему: Раковський Х.Г. - керівник уряду УРСР у 1919-1923 роках (1873 1941
  • РЕФЕРАТ на тему: Природній і супутній нафтові гази Природні і супутні нафтові гази, нафта і кам’яне вугілля – основн
  • Контрольна робота з економіки на тему: Соціальна інфраструктура та її вплив на підвищення ефективності виробництва. Труд
  • Процес маркетингової комунікації Маркетинг є одночасно системою мислення і системою дії. Для ефективного втілення стратегічний маркетинговий вибір, щ
  • Поняття, структура та функції культури (реферат)
  • Динамічна семантика концепту здоров я в англійській мові
  • "Жити хочу! Геть думи сумнi!" (заклик до боротьби за життя в поезiї Лесi Українки "Contra spem spero!") Я знаю: скiльки
  • Податок на додану вартість (реферат)
  • Реферат на тему ДОННІ ВІДКЛАДИ СВІТОВОГО ОКЕАНУ Надходження осадового матеріалу в океан. Донні відклади служать тим еко
  • арль Боварі і ставлення до його особи автора і читача (курсова)




  • Скористайтеся пошуком:
    Loading

    Пошук :

    0.033865