Реферат Ділові подарунки та сувеніри (реферат)

СкачатиСкачать (DOC|ZIP):
Ділові подарунки та сувеніри (реферат)

Реферат на тему:

Ділові подарунки

та сувеніри

Ділові подарунки та сувеніри несуть у собі двоякий характер. По-перше, встановлюються дружні стосунки між сторонами, які обмінюються подарунками та сувенірами, по-друге, якісні сувеніри та подарунки стають своєрідним рекламним кроком, який дозволяє сподіватися на подальшу співпрацю та вплив на широке коло людей.

На сьогоднішній день є дуже популярним вид рекламної сувенірної продукції, яку використовують саме в ділових подарунках та сувенірах.

Асортимент пропонованої рекламної продукції

Ручки, радіо, калькулятори, брелоки, годинник, годинник наручні, запальнички, настільні приналежності, футляри для CD, аксесуари для офісу. Спортивна лінія
Сумки, рюкзаки, валізи, куртки, халати

Фірма, яка вкладає кошти у створення ділових подарунків та сувенірів залишається у виграші, якщо ця компанія відбувається цілеспрямовано і довгостроково.

Якщо ж створення рекламної продукції у вигляді ділових подарунків та сувенірів здійснюється час від часу, то очікувати на позитивний результат не доводиться.

Не дивлячись на те, що такого типу сувеніри не дорогі, але вони мають нести обов’язків елемент реклами і утвердження торгової марки того чи іншого підприємства тощо.

Тільки використання назв фірми, його можливостей, без зайвого нав’язування, дає змогу гарантувати рекламний ефект від даного рекламного кроку – ділових подарунків та сувенірів.

Важливим завданням у цій справі є вміння подати даний діловий подарунок, а також знайти ту сферу людей, яким в першу чергу потрібно такі подарунки робити.

Можна витратити багато коштів, роздати безліч сувенірів та подарунків і не отримати позитивного результату. А можна, вклавши певне число коштів, але вірно спланувавши рекламну компанію, досягти багатокоштовного рекламного ефекту.

Існує чимало фірм, які займаються не тільки розробкою дизайну, але і проведенням маркетингового дослідження для тих, хто планує займатися рекламними подарунками та сувенірами.

Як правило, сувеніри та подарунки розповсюджують під певним приводом, не просто так. Це певні рекламні акції, які афішують по мас-медіа. Це дає змогу зайвий раз нагадати про себе.

Що стосується точки етики, то тут є декілька моментів, на які потрібно звернути увагу.

По-перше, ділові подарунки та сувеніри не мають бути надто дорогими, оскільки це так чи інакше починає зобов’язувати того, хто отримує цей подарунок. Відбувається “купівля” тієї чи іншої людини.

По-друге, ділові подарунки та сувеніри мають даруватися таким чином, що обидві сторони, взаємо обмінювалися ними, тоді все відбувається на рівні “я тобі, ти – мені, ніхто нікому нічого не винен”.

Самі подарунки мають говорити про те, що людина (фірма) яка дарує їх, робить це від щирого серця, а не з корисливих міркувань. Самі подарунки, мають нести дух фірми (корпорації), бути її своєрідним талісманом, товарним знаком.

Дарування таких подарунків має відбуватися привселюдно, інакше такий вид дарування можна трактувати як “хабар” чи його різновид.

На жаль, в Україні погано розроблена методика дарування ділових подарунків та сувенірів. Але у зв’язку з розвиток маркетингових служб, можна сподіватися, що не пройде багато часу, коли для України це набуде більш культурної форми.

Використана література

  1. Рекламна продукція в Україні. – К., 2000.
  2. Специфіка подарунків у сфері бізнесу // Галицькі контракти. – 1999. - №10.

СкачатиСкачати:Ділові подарунки та сувеніри (реферат)


Схожі реферати:
  • КУРСОВА РОБОТА на тему: Когнітивний стиль як чинник розвитку інтелектуального потенціалу практичних психологів Зміст ВСТУП РОЗДІЛ І. НАПРЯМКИ ВИВЧЕН
  • КУРСОВА РОБОТА на тему: Особливості управління колективом ПЛАН Вступ. 1.Формування колективу. 1.1. Види коллективів. Групи
  • Найпростіші дії з матрицями (реферат)
  • Бюджетна система і бюджетний процес Усі види бюджетів, що існують у державі, становлять бюджетну систему. В Україні це державний і місцеві
  • Фінансові зв'язки між державою і громадськими організаціями, державою і населенням До громадських організацій звичайно зараховують партійні, профспі
  • Лексико-семантична група врожаю в поетичних текстах Бароко Слово, будучи компонентом і плану змісту, і плану вираження в складній структур
  • Планування й аналіз чисельності працівників (реферат)
  • Лікарські рослини: валеріана лікарська, кульбаба лікарська, ромашка лікарська (реферат)
  • Політична система суспільства (реферат)
  • РЕФЕРАТ на тему: “Харчова промисловість як основа забезпечення продовольчих потреб людини і суспільства” Харчова промисл




  • Скористайтеся пошуком:
    Loading

    Пошук :

    0.031381