Реферат Методрозробка практичного заняття з латинської мови І. Тема практичного заняття. а) Граматична тема: Алфавіт. Голосні. Д


СкачатиСкачать (DOC|ZIP):
Методрозробка практичного заняття з латинської мови І. Тема

Методрозробка

практичного заняття з латинської мови

І. Тема практичного заняття.

а) Граматична тема: Алфавіт. Голосні. Дифтонги.

б) Лексична тема: Вивчення лексичного мінімуму.

ІІ. Мета практичного заняття.

а) Навчальна мета: навчити студентів правильно читати латинські слова з вмінням вірного пояснення вимови голосних, дифтонгів; правильно читати медичні терміни, у склад яких входить буква –у-, -і-.

б) Виховна мета: Invia est in medicina via sine lingua Latina. – Непрохідний шлях в медицині без латинської мови. Провести бесіду про те, що медична освіта неможлива без володіння основами латині.

в) Професійне спрямування заняття.

Навчити студентів грамотно читати та перекладати медичні терміни, в склад яких входять дифтонги, букви –у-, -і-.

ІІІ. Етапи досягнення дидактичної мети.

№ п/п Основні учбові елементи Рівень засвоєння
1 Засвоїти правила читання голосних букв, дифтонгів 2
2 Навчити студентів вірно читати медичні терміни 2
3 Виробити навики правильно писати та вимовляти дифтонги, голосні букви –і-, -у- 2
4 Засвоїти лексичний мінімум 2

IV. Методичні рекомендації студентам.

V. План і організаційна структура практичного заняття.

№ п/п Етапи і основні питання заняття хв Оснащ.

уроку

Рівень засв. Кількість оп.студ.
І Оргмомент 3 Кабінет лат.мови

ІІ Перевірка домашнього завдання

а) історія лат.мови

б) роль лат. і гр.мови у створенні мед.термінології

в) алфавіт

20

Конспект

Конспект

Підр.табл


2

2

2


2

1

2

ІІІ Подача нового матеріалу

1. Пояснення нового матеріалу

2. Робота над новою лексикою

3. Ознайомлення з терміноелементами

52 Табл.

2

1

1


16

17

17

IV Переклад лексичних груп, термінів (робота з розд.матеріалом) 10 Карточки підр
17
V Підведення підсумків 5


VI. Подача нового матеріалу.

І. Підготовчий етап:

  1. Повторити алфавіт.
  2. Пояснення нового граматичного матеріалу: Голосні. Дифтонги.
  3. Опрацювання лексики.
  4. Завдання для контролю вихідного рівня.
№ п/п Питання Еталон відповіді Рівень засвоєння
1 Скільки голосних у лат.мові

Як читається гол. а, е, о, и,

1. У лат.мові 6 голосних

Голосні а, е, о, и пишуться і читаються як і гол. в укр.мові


2

2 У яких випадках голосна –і- читається як –й- 2. Перед голосною на початку слова і між голосними всередині слова

СкачатиСкачати:Методрозробка практичного заняття з латинської мови І. Тема


Схожі реферати:
  • Інфляція і антиінфляційна політика (курсова)
  • Контролінг напрямків діяльності (реферат)
  • Народна творчість (реферат)
  • СТРОЙОВА ПІДГОТОВКА Стройова підготовка є одним з найважливіших роз­ділів навчання і виховання допризов
  • Формування науки про місцеві фінанси.(Контрольна)
  • Ранні форми релігії Вступ До ранніх форм релігії належать: магія, фетишизм, котрі виникли в період форм
  • Види банківських ризиків і методи управління ними (реферат)
  • "Болонський процес" і його перспективи для українських студентів (реферат)
  • Забезпечення фінансово-економічної сфери регіонів банківської системи України (реферат)
  • Захворюваність на шигельоз по Коломийському р-ну (пошукова робота)




  • Скористайтеся пошуком:
    Loading

    Пошук :

    0.031549