Реферат Методрозробка практичного заняття з латинської мови І. Тема практичного заняття. а) Граматична тема: Алфавіт. Голосні. Д


СкачатиСкачать (DOC|ZIP):
Методрозробка практичного заняття з латинської мови І. Тема

Методрозробка

практичного заняття з латинської мови

І. Тема практичного заняття.

а) Граматична тема: Алфавіт. Голосні. Дифтонги.

б) Лексична тема: Вивчення лексичного мінімуму.

ІІ. Мета практичного заняття.

а) Навчальна мета: навчити студентів правильно читати латинські слова з вмінням вірного пояснення вимови голосних, дифтонгів; правильно читати медичні терміни, у склад яких входить буква –у-, -і-.

б) Виховна мета: Invia est in medicina via sine lingua Latina. – Непрохідний шлях в медицині без латинської мови. Провести бесіду про те, що медична освіта неможлива без володіння основами латині.

в) Професійне спрямування заняття.

Навчити студентів грамотно читати та перекладати медичні терміни, в склад яких входять дифтонги, букви –у-, -і-.

ІІІ. Етапи досягнення дидактичної мети.

№ п/п Основні учбові елементи Рівень засвоєння
1 Засвоїти правила читання голосних букв, дифтонгів 2
2 Навчити студентів вірно читати медичні терміни 2
3 Виробити навики правильно писати та вимовляти дифтонги, голосні букви –і-, -у- 2
4 Засвоїти лексичний мінімум 2

IV. Методичні рекомендації студентам.

V. План і організаційна структура практичного заняття.

№ п/п Етапи і основні питання заняття хв Оснащ.

уроку

Рівень засв. Кількість оп.студ.
І Оргмомент 3 Кабінет лат.мови

ІІ Перевірка домашнього завдання

а) історія лат.мови

б) роль лат. і гр.мови у створенні мед.термінології

в) алфавіт

20

Конспект

Конспект

Підр.табл


2

2

2


2

1

2

ІІІ Подача нового матеріалу

1. Пояснення нового матеріалу

2. Робота над новою лексикою

3. Ознайомлення з терміноелементами

52 Табл.

2

1

1


16

17

17

IV Переклад лексичних груп, термінів (робота з розд.матеріалом) 10 Карточки підр
17
V Підведення підсумків 5


VI. Подача нового матеріалу.

І. Підготовчий етап:

  1. Повторити алфавіт.
  2. Пояснення нового граматичного матеріалу: Голосні. Дифтонги.
  3. Опрацювання лексики.
  4. Завдання для контролю вихідного рівня.
№ п/п Питання Еталон відповіді Рівень засвоєння
1 Скільки голосних у лат.мові

Як читається гол. а, е, о, и,

1. У лат.мові 6 голосних

Голосні а, е, о, и пишуться і читаються як і гол. в укр.мові


2

2 У яких випадках голосна –і- читається як –й- 2. Перед голосною на початку слова і між голосними всередині слова

СкачатиСкачати:Методрозробка практичного заняття з латинської мови І. Тема


Схожі реферати:
  • Етичні аспекти опитування хворого Ознайомлення з уже заповненою частиною історії хвороби. Перед тим як зустрітися з хворим, треба швид
  • Чи має сенс життя людини ? 6 1. Сутність людини та основні підходи до її розуміння Людина єдина істота на Землі, зд
  • Малі тіла Сонячної системи (реферат)
  • Складові м ясності туш свиней Свинарству, як одній з найскороспіліших, економічно вигідних галузей тваринництва, приділяється значн
  • Japan school(тема)
  • Проблема вiдповiдальностi за долю батькiвщини у драмi Лесi Українки "Бояриня" Минуло десять рокiв вiд дня проголошення н
  • Формування портфеля цінних паперів та управління ним Портфель цінних паперів це сукупність інвестиційних цінностей, що використовуються для досягненн
  • Конфлікт як інструмент розвитку організації (реферат)
  • Роль НБУ на ринку державних цінних паперів (дипломна)




  • Скористайтеся пошуком:
    Loading

    Пошук :

    0.031259