Реферат Тема: “Написання рядкової букви “с” (ес), складів із нею. Розвиток зв’язного мовлення. Мета. Навчити дітей писати рядков


СкачатиСкачать (DOC|ZIP):
Тема: “Написання рядкової букви “с” (ес), складів із нею. Ро

Тема: “Написання рядкової букви “с” (ес), складів із нею. Розвиток зв’язного мовлення.

Мета. Навчити дітей писати рядкову букву “с”, з’єднувати її з іншими буквами у словах. Закріплювати вміння проводити звуковий аналіз слів, вдосконалювати вимову, закріплювати вміння поділяти слова на склади, ставити наголос. Розвивати творчі здібності дітей. Збагачувати словниковий запас, мовлення дітей. Виховувати любов до природи, охайність у роботі.

Обладнання: малюнок сови; предметні малюнки; схеми слів.

Зміст уроку

І. Організаційна частина.

ІІ. Основна частина

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

1. Виділення звука [с] з вірша.

  • Сьогодні до нас завітаала мудра птаха. Вона принаесла нам нову писану букву. А яку ви зараз дізнаєтесь. А спочатку послухайте вірші:

Сіло сонце на сосну,

Сонно мовило: “Засну!”

Сосни сонечко гойдали.

Сосни сонечко благали:

- Сонце, сонечко, не треба,

Стане темно нам без тебе.

(Г.Чубач)

  • Про що говориться? Який звук найчастіше повторюється у вірші?

Давайте поділимо слова на склади. Послідовно назвіть звуки у слові “сонце”. Зобразимо звукову модель. Чи однаково слова вимовляються перший звук. Отже, ми вчимо букву “ес”.

Вивчення нового матеріалу.

Позначення звуків [с], [с′] буквою “с” (ес).

Письмо в зошиті.

Буква “с” – це лівий півовал. Починаємо писати нижче верхньої рядкової лінії, видемо вгору, заокруглюючи ліворуч біля лінії, потім вниз, теж заоккруглюючи. Біля нижньої рядкової заокруглюємо праворуч і видемо вгору до середини рядка. Верхнє заокруглення треба писати вужче, ниж нижче. Пишемо під лічбу і-раз-і. Пишемо в повітрі. Діти обводять зразки у зошиті, тоді дописують рядок. З’єднання букв відривне. А Незнайко пише так.

Фізкультхвилинка.

“Встаньте діти, посміхніться.

Землі нашій поклоніться.

І до сонця потягніться

В різні боки нахиліться

Веретеном покрутіться

Раз присядьте, два присядьте

І за парти тихо сядьте.

Розвиток зв’зного мовлення.

Сова прийшла із іншими птахами, назвіть їх: снігурі, сорока, синичка.

“Віконце для добитливих”

Синиця спочатку звалася “зинице”, бо вона виспівує звуки “зинь-зинь”. У неї багато синього пір’ячка, але є і жовте, тому її називають синичкою. Синички корисні. Вони взимку у нас є. Треба їх пдігодовувати.

Продовження роботи в зошиті.

  1. Написання складів “са, ас, си, су”.
  2. Написання “со”, слова “сова”.
  3. Кросворд.
  4. Біленький, м’якенький

Ненече пушок.

Землі-трудівниці

Зробив кожушок. (Сніг).

  1. В теплих краях проживає,

Міцні довгі ноги має.

Є ще й крила – не летить,

Проте швидко він біжить. (Страус).

  1. Хто це лютою зимою

У дворі стояв з мітлою?

І прийшла весна – враз зник

Мабуть, це був… (Сніговик).

  1. Величезні має очі,

Усе бачить серед ночі. (Сова).

Поділити слова на склади.

Чистомовки для розвитку фонематичного слуху.

  1. Са-са-са – вранішня роса (укусила оса).

Су-су-су – заплели косу.

Се-се-се – прочитали все.


СкачатиСкачати:Тема: “Написання рядкової букви “с” (ес), складів із нею. Ро


Схожі реферати:
  • Вплив приватизації на розвиток фондового ринку (реферат)
  • "Порушення озонового екрану" ПЛАН Вступ 1. Перші дослідження озонового шару.
  • Фінансова політика (реферат)
  • Зміст, особливості та завдання української політології.(реферат)
  • Проблеми формування ринку цінних паперів в Україні (реферат)
  • Бренд як носій іміджу підприємства Бренд, марка (від англ. ЦrХnШ головешка, клеймо, фабрична марка) є невловимим комплексом властивостей продукту: на
  • Оновлення змісту навчання і виховання в умовах особистісно орієнтованого навчання (реферат)
  • Інвестиції, їх види і характеристика. (реферат)
  • Економічна теорія як наука (курсова)
  • Педагогічні погляди Т.Г. Шевченка (реферат)




  • Скористайтеся пошуком:
    Loading

    Пошук :

    0.060830