Реферат Конспект занять для ІІ молодшої групи “У гості до колобка” Мета. Зацікавити дітей ігровим сюжетом, спонукати част

СкачатиСкачать (DOC|ZIP):
Конспект занять для ІІ молодшої групи “У гості до колобка”

Конспект занять

для ІІ молодшої групи

“У гості до колобка”

Мета. Зацікавити дітей ігровим сюжетом, спонукати частково відображати дії героїв казки, проявляти інте­рес, виявляти активність в ході програвання сюжету, відчувати радість від причетності до нього. Спонукати частково промовляти слова казки (пісеньку Колобка), повторюючи їх за вихователем. Вчити фіксувати ха­рактерні особливості персонажів: Колобок круглий, він котиться, Ведмедик — клишоногий, перевальцем хо­дить, Лисичка — руденька, хитра; долати перешкоди: «купи хмизу», горбочки та пеньки у «лісі». Викликати радість від казки, рухів. Виховувати потребу слухати тварин, їхні інтонації, співпереживати героям.

Обладнання. Макет хатинки; ляльки, одягнені у костюми дідуся та бабусі; іграшкові колобок, лисичка, ведмедик, зайчик, вовк; шишки, пеньки (куби), купа хмизу (спортивні палки), об'ємні ялинки; спечені ма­ленькі колобки кожній дитині.

Хід заняття

В групі виставлено макет хатинки, біля неї — ляльки: ба­буся І дідусь.

Вихователь збирає дітей, промовляє приказку. Зліталися пташки з моря, Сідали в нашому дворі,

А ГРУПА

Пісні нам всім співали, Казку розповідали. Ось яку...

Звертає увагу на хатинку, на бабусю, дідуся, на Ко­лобка, якого спекла бабуся. (Розглядають його, до­торкаються ручками, котять).

Вихователь. Колобок рум'яний, кругленький, не хоче лежати на підвіконні, хоче покотитися, погра­тися. Покотився Колобок, а ми за ним підемо.

Веде дітей до макета лісу, розглядають ялиночки, вони колючі, зелені, їх багато.

— Діти, аж ось і звірята! (Показує іграшки).

— Ти хто? (Зайчик називає себе). Діти розглядають Зайчика, стрибають разом з ним.

— Зайчику, а подивись-но, який у нас гарненький, смачненький Колобок! (Зайчик хоче з'їсти Колобка, нахиляється до нього).

Колобок співає свою пісеньку, діти підспівують йо­му.

— Скачи ж собі, Зайчику, назад у ліс, а ми до тебе ще прийдемо у гості.

— А ти хто? (Ведмедик називає себе, запитує у Ко­лобка, хто він такий. Колобок і йому співає свою пісеньку).

— Йди, Ведмедику клишоногий, до себе у ліс, а ми до тебе теж прийдемо у гості.

Діти переступають через купи хмизу, перестрибу­ють «горбочки» у лісі.

— А це хто? (Показує Вовка. Він називає себе. Підходить до Колобка, починає його обнюхувати).

— Діти, а яку пісеньку заспівав Колобок Вовкові? [Діти підспівують).

Засмутився сірий Вовчик-братик, що не з'їв він Колобка, покотився далі.

— Котиться Колобок, а назустріч йому біжить хитра пустунка, руденька шубка, хвіст—краса: Лисичка-сестричка.

Грається сценка зустрічі Колобка і Лисички.

Колобок співає свою пісеньку, Лисичка обнюхує його, об­лизується: «Ой, який смачненький, запашний».

Аж тут побачили Лисичку дідусь із бабусею, підбігли до неї, схопили за лапи: «Не. їж нашого Колобка, не їж!» А Лисичка й каже: «Та я тільки понюхати хотіла. Дивіться, скільки я сама Колобків напекла, усіх дітей почастую!»

Лисичка виносить кошик із колобками. Вихователь за­охочує подякувати Лисичці за гостинці, запросити до нас у гості в дитячий садок.

СкачатиСкачати:Конспект занять для ІІ молодшої групи “У гості до колобка”


Схожі реферати:
  • Роль активних та інтерактивних форм і методів навчання в удосконаленні педагогічного процесу та розвитку творчих здібностей школярів (реферат)
  • “Бал ввічливості” “Свято ввічливості” Ведучий: Здрастуйте, дорогі друзі! Розпочинаємо “свято ввічливості”. Ведуча: До на
  • Лікарські рослини. Живокіст, підбіл, валеріана (реферат)
  • Оцінка екологічної ситуації в Україні(реферат)
  • Машинобудування, хімічна та легка промисловість Загальні дані про машинобудування Сучасний світ не можна уявити без машинобудування, яке вважають осн
  • Професійно-рольова ідентифікація майбутнього вчителя у взаєминах з викладачами (реферат)
  • Система освіти Античного світу (Курсова)
  • 1. Природні ресурси та корисні копалини Землі. 2. Види надзвичайних ситуацій та їх характеристика. 3. Перша допомога при ураження електричним струмом
  • Вплив найпоширеніших хімічних речовин на стан здоров'я людини. Пестициди Як зазначалося раніше, пестицидами (отрутохімікатами) називають велику
  • Розподіл національного доходу. Споживання і заощадження Відносини розподілу та їх місце у відтворювальному процесі Розподіл є одним з чинник




  • Скористайтеся пошуком:
    Loading

    Пошук :

    0.041397