Реферат Дошкільний навчальний заклад №17 “Калина” Комплексне заняття на тему “Рідна природа” (технологія з екологічного вихованн


СкачатиСкачать (DOC|ZIP):
Дошкільний навчальний заклад №17 “Калина” Комплексне заняття

Дошкільний навчальний заклад №17 “Калина”

Комплексне заняття

на тему “Рідна природа”

(технологія з екологічного виховання д/з № 16 м. Коломия)

для ІІ молодшої групи

Мета: Продовження ознайомлювати дітей з ознаками і властивостями снігу та води: холодна, гаряча, тепла, солона, кисла; має здатність зафарбовуватись, потрібна людям, тваринам і рослинам для життя, Вчити відповідати на запитання вихователя.

Розвивати діалогічне мовлення, мовлення пов’язане з розвитком рухів, фонематичний слух та мовне дихання.

Збагатити словник словами: “Капітошка”, “снігопад”.

Виховувати шанобливе ставлення до всього живого і неживого, любов до рідної землі.

Обладнання: вправа на розвиток мовного дихання “Снігопад”, дидактичні ігри “Допоможи Капітошці”, Відшукай за кольором”,

“Впізнай за смаком”, вірші про зиму, прислів’я.

Хід заняття

Вихователь: Діти, пригадайте того чудового віршика про мову.

Завжди говоримо красиво,

Не поспішаючи, сміливо,

Є в нас у роті язичок.

Він говорить: чок, чок чок.

-Далі скажем:

Лю-лю-лю – я природу люблю.

  • А тепер скажіть усі:
  • А чому на річці лід
  • І сніжок на землю ліг.

(Бо зима прийшла:

Снігу намела).

-Так до нас завітала справжня зима і намела багато снігу. А для чого ж нам той сніжок?

(Щоб гратися в сніжки, кататися на санках. лижах, ліпити сніговита, напоїти землю і все живе).

-Звідки ж прилетіли сніжинки?

(З неба)

-З якого неба? Веселого чи сердитого, похмурого?

(Сердитого, похмурого, де пливуть хмаринки).

-А чи сідала вам сніжинка на носик, щічки чи руки? І що ж замість неї залишилось?

-То ж з чого зроблена сніжинка?

(З води)

-А хто її викував?

(Мороз)

-А як це відбувається, я зараз вам розповім.

Коли на небі зберуться хмаринки, вони пустять краплинки погуляти, або полити чи напоїти землю, а мороз тут як тут. Заморозить крапельку і викує з неї чарівну зірочку, ось таку, як у мене є (показує сніжинку з паперу). А коли таких сніжинок падає багато, то таке явище в природі називається снігопад. Снігопад надає природі особливої краси. Ось ми зараз зробимо снігопад в групі.

(Проводиться вправа на розвиток мовного дихання “Сніжинки” або “Снігопад”).

Діти йшли, йшли, йшли

І Сніжинки знайшли.

Стали, дмухнули і знову пішли.

-А хто знає вірші про сніжинки?

Білесенькі сніжиночки

Вродилися з води.


СкачатиСкачати:Дошкільний навчальний заклад №17 “Калина” Комплексне заняття


Схожі реферати:
  • Життєвий і творчий шлях Стендаля(реферат)
  • Міжнародна екологічна громадська організація "Greenpeace" (реферат)
  • РЕФЕРАТ на тему: “Причини дружніх відносин. Значення критики і самокритики свого “Я” і характеру в діяльності медичних п
  • Наукове мислення та його структура (реферат)
  • Автоматизація обліку витрат на виробництво Завдання обліку витрат на виробництво інформаційно пов'язані із суміжними ділянками обліку і підсистемами
  • Фінанси підприємства (реферат)
  • Екологічний стан довкілля в Україні (за результатами досліджень академіка М. Голубця) (реферат)
  • Контрольна робота Необхідність аналізу ризику. Загальні принципи аналізу ризику. Якісний аналіз ризику. Кількісний аналіз ризику. Організація робіт для а
  • РЕФЕРАТ на тему: Вугілля і продукти його переробки. Вуглеводнева сировина й охорона довкілля. Кам’яне вугілля, як і
  • Вищі органи демократичної держави (реферат)




  • Скористайтеся пошуком:
    Loading

    Пошук :

    0.032762