Реферат Сценарій проведення уроку (Відеоматеріал) Тема. Текст-опис за картиною В. Д. Поленова "Ставок, що заріс" Мета. Вчити зма


СкачатиСкачать (DOC|ZIP):
Сценарій проведення уроку (Відеоматеріал) Тема. Текст-опис з

Сценарій проведення уроку (Відеоматеріал)

Тема. Текст-опис за картиною В. Д. Поленова

"Ставок, що заріс"

Мета. Вчити змальовувати пейзажі за картиною та

колективно складеним планом.

Розвивати мову і спостережливість, збагачувати

словниковий запас, розвивати уміння висловлювати

свої думки та почуття.

Розвивати естетичні почуття і потребу у прекрасному.

Виховувати шанобливе ставлення до слова і природи.

Обладнання Схема особливостей тексту-опису, репродукція картини В.Д.Полєнова " Ставок, що заріс".

Хід уроку:

І. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.

Учитель. Згадайте, що ми вчили на минулому уроці?

Діти. Ми ознайомилися з особливостями тексту-опису.

Учитель. А для чого ми не вчили?

Діти. Щоб бути цікавими співрозмовниками. Поряд з розповіддю ми хочемо уміти описувати, щоб наші розповіді були детальнішими, зрозумілішими для людей, з якими ми спілкуємося.

Учитель. Чим відрізняється опис від розповіді?

Діти. Коли ми пишемо розповідь, важливо не розірвати "ланцюжок" подій, а коли пишемо опис, то потрібно "намалювати" словами те, що бачиш. "Намалювати" так, щоб люди, які не бачили, стали очевидцями.

Учитель. Згадаємо схему особливостей тексту-опису.

Діти. Автор бачить щось і описує те, що він бачив. Читачі, що не бачили того, що бачив автор, з його опису можуть "побачити" те саме.

Учитель. У якій ролі ми були на минулому уроці?

Діти. На минулому уроці ми були читачами.

Учитель. Чи справився автор зі своєю "роботою"? Чи "побачили" ми те, що бачив автор?

Діти. Так.

Учитель. Спробуємо ж себе у ролі автора.

Наше завдання - ми сьогодні будемо описувати картину, будемо автором.

Яку ж мету ми сьогодні поставимо?

Діти. Ми будемо вчитися детально описувати словами те, що ми бачимо на картині.

ІІ. Колективна підготовча робота

1. Розгляд картини.

2. Складання плану

Учитель. Що потрібно описати, щоб наші читачі зрозуміли, уявили те, що бачимо ми? Зафіксуємо це у плані.

План

1. Літній пень.

2. Казковий ліс

3. Лісовий ставок

4. Мальовнича поляна

5. Блакитне небо

IV. Робота над текстом твору


СкачатиСкачати:Сценарій проведення уроку (Відеоматеріал) Тема. Текст-опис з


Схожі реферати:
  • Контрольна робота Державне регулювання економіки в умовах ринку, реєстрація та перереєстрація суб єктів підприємницької діяльності, неправомірн
  • Форма безпосереднього здійснення муніципальної влади територіальною громадою (реферат)
  • Українські Збройні сили: Історія становлення та розвитку Відновлення української державності в серпні 1
  • Статистика ощадної справи Сутність і функції ощадної справи Вклад це грошова сума, внесена в банк для зберігання на певних умовах з метою от
  • Джек Лондон (реферат)
  • Сценарій проведення уроку. Заняття з розвитку українського мовлення Для дитячих садків з російським мовним режимом Бере
  • Поняття про етнографію (реферат-акція!)
  • Характерні риси бойового застосування артилерії в локальних війнах і збройних конфліктах сучасності Нез
  • Основні напрями діяльності рахункової палати (реферат)
  • Intensifikation-90 (реферат)




  • Скористайтеся пошуком:
    Loading

    Пошук :

    0.032237