Реферат Сценарій проведення уроку. (Відеоматеріал) Тема. Текст-опис за картиною В. Д. Поленова "Ставок, що заріс" Мета. Вчити зм


СкачатиСкачать (DOC|ZIP):
Сценарій проведення уроку. (Відеоматеріал) Тема. Текст-опис

Сценарій проведення уроку. (Відеоматеріал)

Тема. Текст-опис за картиною В. Д. Поленова

"Ставок, що заріс"

Мета. Вчити змальовувати пейзажі за картиною та

колективно складеним планом.

Розвивати мову і спостережливість, збагачувати

словниковий запас, розвивати уміння висловлювати

свої думки та почуття.

Розвивати естетичні почуття і потребу у прекрасному.

Виховувати шанобливе ставлення до слова і природи.

Обладнання Схема особливостей тексту-опису, репродукція картини В.Д.Полєнова " Ставок, що заріс".

Хід уроку:

І. Повідомлення теми і мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.

Учитель. Згадайте, що ми вчили на минулому уроці?

Діти. Ми ознайомилися з особливостями тексту-опису.

Учитель. А для чого ми не вчили?

Діти. Щоб бути цікавими співрозмовниками. Поряд з розповіддю ми хочемо уміти описувати, щоб наші розповіді були детальнішими, зрозумілішими для людей, з якими ми спілкуємося.

Учитель. Чим відрізняється опис від розповіді?

Діти. Коли ми пишемо розповідь, важливо не розірвати "ланцюжок" подій, а коли пишемо опис, то потрібно "намалювати" словами те, що бачиш. "Намалювати" так, щоб люди, які не бачили, стали очевидцями.

Учитель. Згадаємо схему особливостей тексту-опису.

Діти. Автор бачить щось і описує те, що він бачив. Читачі, що не бачили того, що бачив автор, з його опису можуть "побачити" те саме.

Учитель. У якій ролі ми були на минулому уроці?

Діти. На минулому уроці ми були читачами.

Учитель. Чи справився автор зі своєю "роботою"? Чи "побачили" ми те, що бачив автор?

Діти. Так.

Учитель. Спробуємо ж себе у ролі автора.

Наше завдання - ми сьогодні будемо описувати картину, будемо автором.

Яку ж мету ми сьогодні поставимо?

Діти. Ми будемо вчитися детально описувати словами те, що ми бачимо на картині.

ІІ. Колективна підготовча робота

1. Розгляд картини.

2. Складання плану

Учитель. Що потрібно описати, щоб наші читачі зрозуміли, уявили те, що бачимо ми? Зафіксуємо це у плані.

План

1. Літній пень.

2. Казковий ліс

3. Лісовий ставок

4. Мальовнича поляна

5. Блакитне небо

IV. Робота над текстом твору


СкачатиСкачати:Сценарій проведення уроку. (Відеоматеріал) Тема. Текст-опис


Схожі реферати:
  • Державне регулювання та стимулювання НТП та інноваційних процесів (реферат)
  • РЕФЕРАТ на тему: Правове регулювання зовнішньоекономічних консигнаційних і концесійних угод ПЛАН 1. Основні типи і переумови застосування консигнацій
  • ДОГОВІРјИЇ "ДОГОВІР"ј купівлі-продажу (оптової партії товарів)јИЇ "купівлі-продажу (оптової партії товарів)"ј м. " У" У
  • Theatres, music halls and cinemas(реферат)
  • Ринки робочої сили Різниця у співвідношенні попиту і пропозиції за професійно-кваліфікаційними, галузевими і статево-віковими групами зумовила поділ
  • Сценарій Зустріч з театром (для дошкільнят) Програмовий зміст: Мета: Навчати дітей будувати різні форми діалогу під ч
  • Психологічні захисні механізми релігійності (реферат)
  • РЕФЕРАТ на тему: Класифікація електромагнітних явищ Існують загальні підходи для спрощення: Рівняння стаціонарного електромагнітног
  • Суб`єкти і об`єкти сімейних правовідносин (реферат)




  • Скористайтеся пошуком:
    Loading

    Пошук :

    0.063092