Реферат Деякі особливості графічного оформлення українських рекламних текстів Намагаючись створити оригінальне рекламне оголоше


СкачатиСкачать (DOC|ZIP):
Деякі особливості графічного оформлення українських рекламн

Реферат на тему:

Деякі особливості графічного оформлення українських рекламних текстів

Намагаючись створити оригінальне рекламне оголошення, рекламісти використовують різні графічні прийоми, щоб привернути увагу потенційних клієнтів. Вони можуть виділяти частини тексту різними шрифтами, які відрізняються жирністю. Наприклад, автори рекламної листівки компанії „Новий друк” за допомогою різного ступеня жирності намагаються повідомити про основні види послуг цього рекламного підприємства: „Найсучасніша техніка та високий професіоналізм персоналу дозволяють у короткі терміни та з високою якістю виконувати замовлення: різні види картонних упаковок, етикетки як на звичайному папері, так і на вологостійкому та металізованому папері, самоклейки, рекламні плакати, буклети, проспекти, брошури, фотоальбоми, журнали, каталоги, листівки, представницькі папки, конверти, календарі кишенькові, календарі перекидні, запрошення та картки, річні банківські звіти. „Новий друк” забезпечить високу якість, помірні ціни та стислий термін виготовлення продукції” [З буклета].

За допомогою графічних засобів автори рекламних оголошень намагаються створити різні абревіатури, які в тексті розшифровуються як різновиди продукції, що випускаються на рекламованому підприємстві:

З ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ

З + Б КОНСТРУКЦІЙ

К ім. С. Ковальської

Ф Е М

Фігурні Елементи Мощення

двошарові

Найпрестижніша бруківка [З буклета].

Досить часто в рекламних оголошеннях виділяються ключові слова, які несуть основне смислове навантаження:

„ Київміськбуд

першим в Україні здійснив ідею

масового будівництва житла

в р о з с т р о ч к у

Квартири ми пропонуємо нові, а ціни нижчі за ринкові.

Якщо Ви, залежно від наявності коштів і на протязі будь-якого часу, будете прикуповувати квадратні метри майбутньої квартири, її кінцева вартість на час заселення буде значно меншою.

Вибір конкретної квартири можливий при сплаті лише 30 % її вартості.

Телефонуйте: 290-1551, 573-9684

Заходьте: вул. Суворова, 4-6

Банк „Аркада” [З буклета].

У деяких випадках багаторазове використання назви будь-якої фірми сприяє створенню позитивного іміджу, який надовго залишається в пам’яті. У наведеному нижче рекламному оголошенні рекламодавець створює графічну піраміду, використовуючи назву фірми, розмістивши її в центрі рекламного оголошення. При цьому в тексті вжито мінімум слів:

УСІ ВИДИ БАНКІВСЬКИХ ПОСЛУГ

АВАЛЬ АВАЛЬ

АВАЛЬ АВАЛЬ

АВАЛЬ АВАЛЬ

АВАЛЬ АВАЛЬ

АВАЛЬ АВАЛЬ

АВАЛЬ АВАЛЬ

АВАЛЬ АВАЛЬ

АВАЛЬ АВАЛЬ

АВАЛЬ АВАЛЬ

АВАЛЬ АВАЛЬ

АВАЛЬ

АКЦІОНЕРНИЙ ПОШТОВО-ПЕНСІЙНИЙ БАНК

Україна

м. Київ, вул. Лєскова, 9

тел. : (044) 296-92-87

факс: (044) 295-32-31” [140, с. 991].


СкачатиСкачати: Деякі особливості графічного оформлення українських рекламн


Схожі реферати:
  • Мікроклімат приміщень Мікроклімат приміщень це сукупність фізичних чинників та умов навколишнього середовища, які зумов
  • Праця, кадри та соціальний розвиток колективу (реферат)
  • Естетичне виховання школярів засобами образотворчого мистецтва (курсова)
  • Інвестиційний процес Регулювання інвестиційної діяльності державними органами. Стадії інвестиційного процесу. Потреба зміни інвестиційної с
  • Числові ряди. Збіжність і розбіжність. Сума ряду. Дії над збіжними рядами. Необхідна ознака збіжності(пошукова робота)
  • Чому я хочу бути юристом (реферат)
  • Творчі розповіді (реферат)
  • Фіскальна політика як засіб регулювання економіки (курсова)
  • До питання методики викладання усного послідовного перекладу   Методика викладання перекладу є малорозробленою
  • Очищувальні та заспокійливі рослини Очищувальні рослини М'язи товстого кишечника вкриті з середини слизовою оболонкою, котра не має залоз для перетравлення їжі. Він має лише залози, що в




  • Скористайтеся пошуком:
    Loading

    Пошук :

    0.046107