Реферат Стратегія подолання бідності (реферат)


СкачатиСкачать (DOC|ZIP):
Стратегія подолання бідності (реферат)

Пошукова робота на тему:

Фірма в умовах досконалої конкуренції

План

1. Ознаки ринку досконалої конкуренції . Конкурентна фірма .

2. Попит і пропозиція конкурентної фірми .

3. Максимізація прибутку конкурентною фірмою в короткостроковому періоді.

4. Максимізація прибутку конкурентною фірмою в довгостроковому періоді.

1.

Досконала конкуренція є найбільш виразною схемою рин­кової структури, яку можна використовувати для аналізу еко­номічних процесів.

Вона є ідеальним типом ринкової структури, перевага якого полягає в тому, що завдяки його існуванню стає можливим чітке визначення системи обмежень, з якими стикається фірма на шляху до максимізації прибутку.

Ринок досконалої конкуренції - це ринок, який відповідає умовам досконалої конкуренції.

Умови формування ринку досконалої конкуренції

р 1 Ринок складається з великої кількості продавців, кожний з яких продає стандартизовану продукцію великій кількості покупців.

р 2 Кожна фірма має дуже незначну частку у загальному випуску продукції, що поступає на ринок, і ця частка не перевищує 1% загального продажу.

р 3 Фірма не цікавиться рішеннями своїх конкурентів. Вона не розглядає конкурентів як таких, що можуть обмежити її ринкову частку продажу.

р 4 Інформація про ціни, технології та імовірний прибуток легко доступна, що дозволяє гнучко реагувати на зміну ринкових умов.

р 5 Входження в ринок та вихід з нього не обумовлені ніякими перешкодами для продавців стандартизованої продукції, що забезпечує їм повну мобільність у викорис­танні ресурсів.

Підприємницька фірма - це самостійно діючий суб'єкт ринку, метою діяльності якого є отримання прибутку через виробництво одного або більше товарів для продажу на ринку.

Конкурентна фірма - це фірма, яка продає свою продукцію на ринку досконалої конкуренції.

Мета діяльності конкурентної фірми — максимізація прибутку.

Припущення про максимізацію прибутку продавцями лежить в основі моделі пропозиції конкурентної фірми, раціональної економічної поведінки.

2.

В умовах досконалої конкуренції ні одна з фірм не може впливати на ринкову ціну товару, бо кожна з них згідно з умо­вами формування ринку досконалої конкуренції має дуже не­значну ринкову частку продажу.

Тому таку фірму можна охарактеризувати як фірму, що приймає ціну як задану (price-taker).

Крива попиту досконало конкурентної фірми — це крива, яка відображає попит на продукцію окремої фірми, обсяг продажу якої ніяк не впливає на зміну ринкової ціни.

Графічно попит конкурентної фірми зображається у вигляді горизонтальної лінії, він досконало еластичний за ринковою ціною. На графіку зображена крива ринко­вого попиту.

Крива попиту на продукцію конкурентної фірми.

о - попит з точки зору конкурентної фірми;

б - ринковий попит;

Р - ціна;

О - обсяг ринкового попиту;

q — обсяг попиту конкурентної фірми;

P1 — ринкова ціна.

Конкурентна фірма — це фірма, що приймає ціну.

Фірма, що приймає ціну, — це продавець такого об­сягу товарів чи послуг, який є занадто малим відносно їх загальної кількості на ринку, щоб вплинути на ринкову ціну. Конкурентна фірма може продати стільки, скільки бажає, по ринковій ціні Р1; тому граничний доход конкурентної фірми буде дорівнювати ціні.

MR=P,

MR — граничний доход;

P — ціна.


СкачатиСкачати:Стратегія подолання бідності (реферат)


Схожі реферати:
  • ДИПЛОМНА РОБОТА з менеджменту Економічні основи управління на підприємстві (Слов'янська теплова електростанція).
  • Середовище МЕВ, його структура й особливості (реферат)
  • “Будівельно-промисловий комплекс України” План ВСТУП 1. СТРУКТУРА БУДІВЕЛЬНО-ПРОМИСЛОВОГО КОМПЛЕКСУ УКР
  • Чинники, які вливають на розвиток демократії в Україні (реферат)
  • Назви релігійних свят у посланнях Андрея Шептицького Оригінальні релігійні твори відрізняються частотністю вживання влас
  • Реферат з дисципліни “Системи технологій” на тему: “Нетрадиційні джерела електроенергії, їх економічна доцільність та еф
  • Типи і функції громадсько-політичних організацій та рухів (контрольна)
  • РЕФЕРАТ на тему: ПАРАЛОГІЗМИ І СОФІЗМИ ПЛАН Вступ 1. Основні відомості про софізми та паралогізми 2. Історія розвитку та дослідження софізмів
  • Методи кількісної оцінки економічного ризику (реферат)
  • РЕФЕРАТ на тему: Природні ресурси. Класифікація природних ресурсів ПЛАН 1. ПОНЯТТЯ ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ 2. КЛАСИФІКАЦІЯ ПРИРОДНИХ РЕ




  • Скористайтеся пошуком:
    Loading

    Пошук :

    0.032843